IV Congrés «Investigació i Gènere»

13/11/2020 | UI

Gmail

Data: 21 d'octubre de 2020

Acte: Congrés

Títol:  IV Congrés Investigació i Gènere a la Universitat Jaume I

Presentació de comunicacions: Del 25 de maig al 13 de setembre de 2020

Lloc: virtual

Horari: 10 h

Entitat: Unitat d'Igualtat (Universitat Jaume I)

Descripció:

La Unitat d'Igualtat de la Universitat Jaume I, en col·laboració amb la Fundació Isonomia, ha organitzat la quarta edició del Congrés Investigació i Gènere a l'UJI, dirigit a promoure i reconèixer la investigació i l'activitat docent en el camp dels estudis de les dones, feministes i de gènere.

Aquesta edició es realitzarà virtualment, de manera excepcional per motiu de la pandèmia del covid-19.

En el marc del congrés es donaran a conèixer i difondran els resultats de treballs finals de grau (TFG), treballs finals de màster (TFM), tesis doctorals, projectes d'Investigació i d'innovació docent de grau, que inclouen el gènere de manera transversal. Així mateix, es donaran a conèixer els treballs que el Comitè Científic seleccionarà, per la seua excel·lència i qualitat, com a mereixedors del IV Premi Investigació i Gènere-Universitat Jaume I.

Inscripcions:

TANCADES