UJI

II Programa d'Apoderament Personal i Social per a Dones Líders

Última modificació: 02/03/2020 | Font: UI

Per segon any, el programa d'apoderament femení organitzat pel grup d'investigació GeST (UJI) és subvencionat pel Ministeri d'Igualtat (Institut de la Dona).

Amb aquesta subvenció es garanteix un dels objectius del grup: democratitzar la formació per a totes les dones que, sent líders o volent ser-ho en el futur, vulguen afrontar el repte de conèixer el seu poder llevant-se la bena de gènere.

Enguany, el grup oferirà dos cursos:

“Curs intensiu d'apoderament i lideratge per a dones” de 30 hores, dirigit a dones emprenedores o en llocs de direcció (actual o futur), i

“Curs d'Apoderament personal i social per a futures dones líders” de 40 hores, dirigit a dones estudiants que es troben en últims anys dels seus estudis de grau, màster o doctorat, amb la finalitat de proporcionar-los eines amb les quals afrontar les barreres internes i externes de gènere que per la seua condició de dona poden limitar la seua carrera professional, abans de la seua incorporació a aquesta.

Els cursos es duran a terme entre els mesos de març i maig de 2020. Més info ACÍ

Informació proporcionada per: Unitat d'Igualtat