panoramica UJI

Manifestació 25 de novembre de 2017

Última modificació: 17/11/2017 | Font: UI

La Plataforma ciutadana per a la igualtat efectiva de dones i homes de Castelló organitza una manifestació contra la violència cap a les dones

Amb motiu del 25 de novembre, dia internacional per a l'eliminació de la violència cap a les dones, la Plataforma per a la igualtat efectiva de dones i homes de Castelló convoca una manifestació per a l'eliminació de la violència contra les dones.

La manifestació, que tindrà lloc el mateix 25 de novembre, s'iniciarà a les 18.30 hores en la Plaça Mª Agustina de Castelló, finalitzant en la plaça Santa Clara on es procedirà a la lectura d'un manifest.

La Plataforma està integrada pels partits polítics (PP, PSPV, EU i BLOC), la Unitat de violència de gènere de la Subdelegació de Govern de Castelló, la Direcció territorial de l'Institut dels Dons, el Servei d'Igualtat d'Oportunitats entre dones i homes de l'Ajuntament de Castelló, així com pels sindicats CCOO, UGT i Intersindical Valenciana i per diferents organitzacions de caràcter social: Associació de dones empresàries de Castelló, AMUINCA, AFAVIR, Associació 8 de març, Fundació Isonomia, Dones de Negre, Creu Roja Castelló i Aula Debat  Dones del Grau de Castelló.

La Plataforma demana a la ciutadania castellonenca que ens unim per a dir NO a les violències cap a les dones.

Més informació: https://www.facebook.com/events/1939985672922500/

Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat