panoramica UJI

Isonomia col·labora en l'activitat de prevenció comunitària de la violència de gènere impulsada per l'Ajuntament de Castelló

Última modificació: 16/11/2017 | Font: UI

La Fundació Isonomia de la Universitat Jaume I col·labora en l'activitat de prevenció comunitària de la violència de gènere promoguda per l'Ajuntament de Castelló, amb motiu del 25 de novembre, Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència de Gènere, que tindrà lloc en el Passadís dels Arts del Passeig Ribalta el 23 de novembre.

L'activitat inclou formació prèvia en matèria de violència de gènere i en elaboració de mandalas amb llanes, perquè el dia 23 de novembre es vestirà el Passadís dels Arts amb els mandalas elaborats prèviament per les persones que hagen participat en el procés de formació. L'objectiu últim de l'acció és cridar l'atenció a la ciutadania de Castelló sobre la problemàtica de la violència contra les dones, cercant la col·laboració i la implicació ciutadana en els espais públics de la ciutat.

Des de la Fundació Isonomia s'impartirà el taller sobre violència de gènere en diversos grups de la Universitat Jaume I de Castelló.

Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat