Conferència «Interpretar l'Insignificant. Feminisme i Tracta amb Finalitats d'Explotació Sexual»

Última modificació: 08/11/2017 | Font: UI

La Càtedra UNESCO de Filosofia per a la Pau, organitza la conferència Interpretar l'Insignificant. Feminisme i Tracta amb Finalitats d'Explotació Sexual, en el marc de les accions d'igualtat del Pla Estratègic de la Facultat de Ciències Humanes i Socials 2017, el dijous 9 de novembre a les 14 hores en la Sala d'Actes de l'Edifici de Postgrau.

Serà impartida per la Dra. Teresa Langle de Paz,  Co-Directota de la Càtedra UNESCO sobre Gènere, Wellbeing i Cultura de Pau d'Universitat de Wisconsin-Madison, EUA i membre de l'Institut DEMOSPAZ de la Universitat Autònoma de Madrid. Així mateix, és professora externa del Màster Paz de l'assignatura SBG064 Developmen and Gender.

La tracta d'éssers humans amb finalitats d'explotació sexual és el segon negoci il·legal més lucratiu a escala global després del comerç d'armes. En els silencis, els gestos, l'insignificant de la quotidianitat estan algunes claus de com, malgrat el dolor i del trauma, les dones reescriuen i reverteixen el (des)ordre hegemònic i opresiu del món.

Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat