Curs per a l'estudiantat: Reptes actuals entorn de la igualtat i del gènere

07/09/2021 | UI

Gmail

Dates: octubre-novembre-desembre 2021

Acte: Curs

Títol: Reptes actuals entorn de la igualtat i del gènere

Lloc: Aula Virtual. (Sessions ocomunes FOR10014/1) i (Sessions optatives ALT2278 - ALT2287)

Hores: 40 hores (20 de classe i 20 de treball)

Convalidació: 2 crèdits ECTS

Destinataris: estudiantat de grau i de postgrau de tot el campus

Modalitat: On line. La presentació del curs i la conferència inaugural serà sincrona. El dia 7 d'octubre a les 16:30 hores, mitjançant l'aplicació google meet.

Professorat: UJI i extern

Preu: Gratuït

Places disponibles: 75

Organitza: Unitat d'Igualtat. Universitat Jaume I

Breu descripció: El curs té com a objectiu fonamental formar en igualtat i perspectiva de gènere a tot l'estudiantat de l'UJI seguint les indicacions del II Pla d'Igualtat UJI (2016-2020) en la seua acció 59. Per a això, el curs es divideix en dues parts, cadascuna d'elles d'un crèdit: la primera és comuna i obligatòria per a tot l'estudiantat que es matricule. En aquesta s'impartirà  unes nocions generals relacionades amb la desigualtat entre els gèneres i la diversitat sexual. A la segona part s'oferirà un llistat de sessions optatives relacionades amb temàtiques diverses sobre les quals l'alumna o l'alumne triarà un nombre concret per completar les hores.

Inscripcionshttp://inscripcio.uji.es/. Del 6 al 26 de setembre de 2021. Seleccionar l’apartat d’Unitat d’Igualtat. Cal triar cinc sessions optatives entre les 10 oferides.

Informació proporcionada per: Unitat d'Igualtat