UJI

Activitats programades a la Universitat Jaume I

Última modificació: 04/03/2019 | Font: UI

Dia 7 de març

Presentació de les activitats programades en commemoració del Dia Internacional de les Dones per Sonia Reverter (directora de l’Institut Universitari d’Estudis feministes i de Gènere Purificación Escribano), Nela Gómez (Fundació Universitat Empresa) i Lola Mallén (Presidenta d’Adona’t). Hora: 11.30h. Lloc: Sala de Juntes de Rectorat.

Lectura del Manifest en defensa de les polítiques d’igualtat per la rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón Soler. Hora: 12:00 h. Lloc: Sala de Juntes de Rectorat.

Jornada La Dona en la Ciència. Projecte Europeu Erasmus + E-STEAM. Hora: 12:30h. Lloc: edifici de l’Escola de Doctorat i Consell Social: Organitza: Fundació Universitat Jaume I-Empresa.

Presentació del volum de la col·lecció Sendes. L’agenda secreta de María Campo Alange. Autora: Inma Alcalá. Hora: 19 h. Lloc: Llotja del Cànem; carrer de Cavallers, 1, Castelló de la Plana. Organitza: Institut Universitari d’Estudis Feministes i de Gènere Purificación Escribano.

Dia 8 de març:

Inici de campanya en xarxes: #SegonSexe70 #CelebrantSimoneBeauvoir: 70 aniversari de la publicació d’El segon sexe, de Simone de Beauvoir. Organitza: Institut Universitari d’Estudis Feministes i de Gènere Purificación Escribano.

Manifestació a la plaça de M. Agustina. Hora: 18 h. Organitza: Plataforma Ciutadana per a la Igualtat Efectiva de Dones i Homes de Castelló i Comissió 8 de Març Castelló.

Dia 9 de març

Inauguració de l’exposició «Artefactes», de la fotògrafa Leticia Reig. Hora: 12.30 h. Lloc: Museu d’Art Contemporani Vicente Aguilera Cerni de Vilafamés. Carrer de la Diputació, 20, Vilafamés. Organitza: Museu d’Art Contemporani de Vilafamés (MACVAC). Organitzen: Museu d’Art Contemporani de Vilafamés (MACVAC) i Institut Universitari d’Estudis Feministes i de Gènere Purificación Escribano.

Dia 10 de març

Inauguració de l’exposició «IL·LUMINADES. Il·lustrant la història de la misogínia». Hora: 11 h. Lloc: Museu de Belles Arts de Castelló. (Oberta fins al dia 7 d’abril). Organitza: ADONA’T, Associació de Dones Nacionalistes ‘Terra’.

Informació proporcionada per: Unitat d'Igualtat