UJI

Curs online «Violències cap a les dones. Tipologies i estratègies d'intervenció per a la seua prevenció»

Última modificació: 25/03/2020 | Font: UI

Dates:  1 abril –  29 abril 2020

Acte: Curs

Títol: «Violències cap a les dones. Tipologies i estratègies d'intervenció per a la seua prevenció»

Lloc: Online

Duració: 40 hores

Convalidació: 2 ECTS estudiantat UJI

Entitat: Unitat d'Igualtat i Fundació Isonomia

Descripció: el curs té la finalitat de proporcionar informació bàsica sobre els tipus i les modalitats de violències cap a les dones facilitant eines i presentant estratègies que es poden desenvolupar des de l'àmbit educatiu per a la seua prevenció.

Preu alumnat UJI 30 euros (activitat cofinançada per la Unitat d'Igualtat de l'UJI)
Preu general: 70 euros
Preu Xarxa | Isonomia: 55 euros

Inscripció: oberta fins a completar places. La inscripció es formalitzarà per ordre de recepció. Confirmar la disponibilitat de places abans de realitzar el pagament i formalitzar la inscripció. La formalització de la inscripció no es farà efectiva fins a la recepció de tot els documents necessaris.

Formulari d'inscripció

CONFIRMAR DISPONIBILITAT DE PLACES ABANS DE REALITZAR EL PAGAMENT