III Congrés Investigació i Gènere a la Universitat Jaume I

Última modificació: 11/04/2018 | Font: UI

Data: 10 maig 2018
Acte: III Congrés Investigació i Gènere a la Universitat Jaume I
Lloc: Sala de graus (JAA205FR) de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques

Breu descripció: La Unitat d'Igualtat de la Universitat Jaume I, en col·laboració amb la Fundació Isonomia, ha organitzat la tercera edició del Congrés Investigació i Gènere a l'UJI, dirigit a promoure i reconèixer la investigació i l'activitat docent en el camp dels Estudis de les Dones, Feministes i de Gènere.

En el marc del congrés es donaran a conèixer i difondran els resultats de Treballs Finals de Grau, Treballs Finals de Màster, Tesis Doctorals, Projectes d'Investigació i d'Investigació i innovació docent de Grau, que inclouen el gènere de manera transversal. Així mateix, es donaran a conèixer els treballs que el Comitè Científic seleccionarà, per la seua excel·lència i qualitat, com a mereixedors de l'III Premi Investigació i Gènere-Universitat Jaume I.

- Direccció acadèmica. Alcañíz Moscardó, Mercedes. Directora de la Unitat d'Igualtat de la Universitat Jaume I.

- Agost Canós, Rosa María. Degana de la Facultat de Ciències Humanes i Socials. Universitat Jaume I.
- Ballester Arnal, Rafael. Degà de la Facultat de la Facultat de Ciències de la Salut. Universitat Jaume I.
- Cifre Gallego, Eva. Coordinadora del Doctorat Interuniversitari d'Estudis Interdisciplinaris de Gènere. Universitat Jaume I.
- Correa Sanz, Mercè. Directora de l'Escola de Doctorat. Universitat Jaume I.
- Gual Arnau, José Joaquin. Director de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals. Universitat Jaume I.
- Lapiedra Alcamí, Rafael. Degà de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques. Universitat Jaume I.
- Sales Salvador, Adoración. Directora de l'Institut Universitari d'Estudis Feministes i de Gènere Purificación Escribano. Universitat Jaume I.
- Senent Vidal, Mª José. Vicepresidenta de la Fundació Isonomia. Universitat Jaume I.

- Secretaria tècnica: Fundació Isonomia.

Més informació congresigualtat@uji.es

Informació proporcionada per: Unitat d'Igualtat