UJI

Última modificació: 14/05/2018 | Font: UI

Data: 10 maig 2018
Acte: III Congrés Investigació i Gènere a la Universitat Jaume I
Lloc: Sala de graus (JAA205FR) de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques

Breu descripció: La Unitat d'Igualtat de la Universitat Jaume I, en col·laboració amb la Fundació Isonomia, ha organitzat la tercera edició del Congrés Investigació i Gènere a l'UJI, dirigit a promoure i reconèixer la investigació i l'activitat docent en el camp dels Estudis de les Dones, Feministes i de Gènere.

En el marc del congrés es donaran a conèixer i difondran els resultats de Treballs Finals de Grau, Treballs Finals de Màster, Tesis Doctorals, Projectes d'Investigació i d'Investigació i innovació docent de Grau, que inclouen el gènere de manera transversal. Així mateix, es donaran a conèixer els treballs que el Comitè Científic seleccionarà, per la seua excel·lència i qualitat, com a mereixedors del III Premi Investigació i Gènere-Universitat Jaume I.

Acte

Més informació congresigualtat@uji.es