Dia Internacional de la Dona i la Xiqueta en la Ciència

Última modificació: 13/02/2018 | Font: UI

La Unitat d'Igualtat i l'Escola de Doctorat de la Universitat Jaume I han organitzat amb motiu del Dia Internacional de la Dona i la Xiqueta en la Ciència les següents activitats:

Commemoració Dia Internacional de la Dona i la Xiqueta en la Ciència: 8 de febrer, a les 10:30 hores, a la Sala d'Actes (FF0008CC) de l'Escola de Doctorat.

10:30 hores. Inauguració de la jornada a càrrec de Jesús Lancis, vicerector d'Investigació i Doctorat; Mercè Correa, directora de l'Escola de Doctorat i,  Mercedes Alcañiz, directora de la Unitat d'Igualtat.

11 hores. Conferencia: "Avançant en ciència i tecnologia utilitzant la perspectiva de gènere" a càrrec de la professora Pas García-Martínez, catedràtica d'Òptica de la Universitat de València i presidenta d'AMIT (Asociación de Mujeres investigadoras y tecnólogas, Muval -Murcia y Comunidad Valenciana-).

.12:30 hores. Taula redona "Experiències investigadores amb perspectiva de gènere" a càrrec de Maria Medina-Vicent del Dep. de Filosofia i Sociologia; Isabel Esbrí Navarro, doctoranda del Màster en Igualtat i Gènere en l'Àmbit Públic i Privat; Mamen Pastor Verchili del Dep. de Psicologia Bàsica, Clínica i Psicobiologia i, Manuela Barneo Muñoz de la Unitat Predepartamental de Medicina de la Universitat Jaume I.

13:30 hores. Fi de la jornada

Més Informació

_________________________________________________________________________________________________________________________

Curs de Doctorat en Investigació i Gènere: Dia 12 de febrer, a les 10:30 hores, a la Sala d'Actes (FF0008CC) de l'Escola de Doctorat.

10:30 hores. Inauguració del curs a càrrec de M. José Oltra, vicerectora de Planificació Estratègica, Qualitat i Igualtat; Mercè Correa, directora de l'Escola de Doctorat i,  Mercedes Alcañiz, directora de la Unitat d'Igualtat.

11 hores. Conferencia: "Perspectiva de gènere en la investigació científica: sociologia, metodologia i epistemologia" a càrrec d'Eulalia Pérez Sedeño, professora d'Investigació en el Dpt. Ciència, Tecnologia i Societat del CSIC.

13 hores. Fi de l'acte

Informació proporcionada per: Unitat d'Igualtat