PTGAS de l’UJI amb preferència de SGE, Unitats de Gestió, Informació Comptable i Control Intern. En el cas de rebre més sol·licituds que places disponibles se equilibrarà la participació del personal de tots els serveis prioritaris.
-Conèixer l'estructura del pressupost en l'UJI
-Conèixer les eines més utilitzades del programa de gestió econòmica GRE.
-Conèixer les diferents fases d'execució de la despesa i com gestionar-les.
-Conèixer les operacions extrapressupostàries.
1. El Pressupost UJI. Estructura ingressos i despeses. Modificacions. Comptabilització del pressupost.
2. Les bases d'execució del pressupost. Estructura i contingut. Les fases d'ingressos i les fases de despeses. Pagaments i cobraments extrapressupostaris.
3. Estructura del programa de gestió de recursos econòmics GRE.
4. El registre electrònic de factures. Conformitat de les factures.
5. Registre comptable de despeses en GRE. Fases de la despesa i la seva comptabilització.
6. Despeses amb IVA deduïble i despeses amb IRPF.
7. Abonaments de despeses. Pagaments a justificar.
2, 4, 9, 11, 16, i 18 de juny de 2025
Al final del curs es farà una prova final en la qual seran avaluats els coneixements del personal inscrit. Per a poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit com a mínim, al 80% de les hores del curs.
El personal inscrit que haja assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs, i haja obtingut una qualificació d'apte en la prova final, tindrà dret a que li siga expedit un certificat d'aprofitament. En aquells casos en els quals no s'haja complit amb el requisit de l'assistència mínima no s'expedirà cap certificat.