Gestió d’equips i projectes amb Trello: tasques i incidències (6a edició)

15/02/2023 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat

Semi presencial.

Dirigit a

PAS de l'UJI.

Competència/es a desenvolupar

Competències digitals.

Objectius

- Aprendre a planificar, gestionar i visualitzar tasques i incidències amb l’eina de gestió Trello.
- Conèixer com gestionar el treball de l’equip mitjançant la possibilitat de compartir projectes i tasques.

Continguts

1. Alta d'usuari en Trello, configuració de l'espai de treball inicial i creació de taulers.
2. Coneixent el tauler: Carrils o llistes de targetes. Assignacions i usuaris.
3. Les targetes en Trello: Camps bàsics: dates i descripcions, etiquetes, portades i fitxers adjunts.
4. Plantilles per a panells i plantilles per a targetes.
5. Complements avançats: Power-Ups i automatització de tasques.
6. Cas pràctic.

Durada

8 hores (6 hores presencials + 2 hores de treball autònom per a la realització d’un cas pràctic que se entregarà com a màxim el 3 de maig)

Participants

Màxim 20 persones.

Lloc

Aula d'informàtica MD2309AI (Facultat de Ciències de la Salut)

Calendari

20, 25 i 27 d'abril de 2023.

Horari

de 13 a 15 hores.

Professorat

Cristóbal Alvariño Galdo (Unitat d'Anàlisi i Desenvolupament TI)

Termini d'inscripció

del 16 de febrer al 24 de març de 2023

Avaluació

Al final del curs es farà una prova final (cas pràctic) en la qual seran avaluats els coneixements del personal admès. Per a poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit com a mínim, al 80% de les hores del curs.

Certificats

El personal admés que haja assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs, i haja obtingut una qualificació d'apte en la prova final, tindrà dret a que li siga expedit un certificat d'aprofitament. En aquells casos en els quals no s'haja complit amb el requisit de l'assistència mínima no s'expedirà cap certificat.

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans