PAS de l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus)
Conèixer l'experiència del CRM del Servei de Gestió Acadèmica de la UCLM pel personal de l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus) de la Universitat Jaume I.
• El CRM com a eina d'atenció als nostres usuaris.
• Per què un CRM en la UCLM?
• Característiques generals del CRM en la UCLM.
• Els avantatges de l'ús del CRM en la UCLM.
• Els reptes de l'ús del CRM en la UCLM.
• L'evolució dels CRM.
dimecres 22 de febrer de 2023.
Inscripció automàtica.
Al final del curs es farà una prova final en la qual seran avaluats els coneixements del personal inscrit. Per a poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit com a mínim, al 80% de les hores del curs.
El personal inscrit que haja assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs, i haja obtingut una qualificació d'apte en la prova final, tindrà dret a que li siga expedit un certificat d'aprofitament. En aquells casos en els quals no s'haja complit amb el requisit de l'assistència mínima no s'expedirà cap certificat.