Taller sobre l'experiència de l'ús del programari CRM (Customer Relationship Management) per l'Àrea de Gestió Acadèmica de la Universitat de Castella-la Manxa (UCLM)

14/02/2023 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat

Presencial.

Dirigit a

PAS de l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus)

Competència/es a desenvolupar

Competències específiques.

Objectius

Conèixer l'experiència del CRM del Servei de Gestió Acadèmica de la UCLM pel personal de l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus) de la Universitat Jaume I.

Continguts

• El CRM com a eina d'atenció als nostres usuaris.
• Per què un CRM en la UCLM?
• Característiques generals del CRM en la UCLM.
• Els avantatges de l'ús del CRM en la UCLM.
• Els reptes de l'ús del CRM en la UCLM.
• L'evolució dels CRM.

Durada

4 hores.

Lloc

Seminari RR0243RU de l'Edifici de Rectorat.

Calendari

dimecres 22 de febrer de 2023.

Horari

de 10 a 14 hores.

Professorat

Juan Tomás Antequera, Director de l'Àrea de Gestió Acadèmica de la UCLM i Ángeles Reolid Más Directora Tècnica de la Unitat de Gestió Acadèmica del Campus d'Albacete de la UCLM.

Termini d'inscripció

Inscripció automàtica.

Avaluació

Al final del curs es farà una prova final en la qual seran avaluats els coneixements del personal inscrit. Per a poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit com a mínim, al 80% de les hores del curs.

Certificats

El personal inscrit que haja assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs, i haja obtingut una qualificació d'apte en la prova final, tindrà dret a que li siga expedit un certificat d'aprofitament. En aquells casos en els quals no s'haja complit amb el requisit de l'assistència mínima no s'expedirà cap certificat.

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans