Coordinació d'equips a les consergeries de l'UJI

11/05/2022 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat

Presencial.

Dirigit a

Coordinadores de les consergeries de l'UJI.

Competència/es a desenvolupar

Competències personals i interpersonals.

Objectius

Conèixer els diferents rols en l'equip i quins s'assumeixen.
Millorar les habilitats que faciliten la coordinació de l’equip.
Adaptar-se als diferents tipus de companys.
Ser conscients de la influència de la nostra manera de comunicar en les relacions amb la resta de l’equip.
Conèixer les tècniques que milloren la relació amb l’equip.
Reconèixer les nostres emocions i les dels altres.
Saber gestionar les nostres emocions.
Gestionar les expressions emocionals en la relació amb l’equip.

Continguts

Què és el treball en equip?.
Diferències entre grup i equip.
Els valors al treball en equip.
El paper del coordinador/líder.
Habilitats comunicatives del coordinador.
Intel·ligència emocional del coordinador.
Cinc disfuncions a l’equip.

Durada

9 hores.

Participants

---

Lloc

Sala de graus HC0002FR (Facultat de Ciències Humanes i Socials).

Calendari

22 i 23 de juny i 5 de juliol de 2022.

Horari

de 9:30 a 12:30 hores.

Professorat

José Luis Lozano Pérez (Formador, Coach Professional i d'equips, facilitador de mindfulness).

Termini d'inscripció

de l'11 de maig al 6 de juny de 2022.

Avaluació

Al final del curs es farà un test final en el qual seran avaluats els coneixements del personal admès. Per a poder presentar-se a aquest test és condició necessària haver assistit com a mínim, al 80% de les hores del curs.

Certificats

El personal admès que haja assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs, i haja obtingut una qualificació d'apte al test final, tindrà dret a que li siga expedit un certificat d'aprofitament. En aquells casos en els quals no s'haja complit amb el requisit de l'assistència mínima i superació del test final no s'expedirà cap certificat.

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans