Curs d'administració electrònica: El document electrònic i les eines de tramitació (G.V.)

26/01/2022 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat

Presencial.

Dirigit a

PAS de l'UJI.

Competència/es a desenvolupar

Competències digitals, Competències en legislació i administració pública

Objectius

Proporcionar una visió general de la tramitació en la seu electrònica de l'UJI, amb incidència especial en la gestió de sol·licituds electròniques en totes les seues fases.

Continguts

- Introducció i mapa de context funcional i legal.
- El catàleg de procediments.
- Documents i expedients electrònics.
- Certificats i signatura digital. Tipus de certificats.
- Portafirmes i validador de documents.
- Funcionalitats com a usuari: fer una nova petició, cancel·lar una petició, consultar les meves peticions, modificar dades per l’usuari en fases, documents electrònics (documents, notificacions i registre).
- Funcionalitats per gestionar peticions: signar una petició: gestió individual i agrupada, adjuntar fitxers en fases, consultar les peticions signades, signatura de cap de servei i altres tipus de signatura.
- Gestió de fases administratives: iniciar peticions, tipus de fases administratives, gestionar peticions (signar i tancar).
- Funcionalitats de cap de servei: tipus de signatures, workflows de peticions, monitorització de peticions, permisos i delegació de signatura.
- Introducció teòrica als SPIs de signatura de resolucions i de convocatòries de beques: revisió de la informació a introduir, fases per les que transita i persones involucrades, mitjans de publicació, relació amb l’aplicatiu POA.
- Registre electrònic.
- IGLU: Registre d'entrada per servei, permisos. Registre d'entrada personal.

Durada

9,5 hores.

Participants

Màxim 20 persones.

Lloc

La sessió de l'1 de març serà a l'aula HA1110AA (FCHS). La resta de les sessions seran a l'Aula TD0105AI (ESTCE).

Calendari

1, 3, 8, 10, 15 i 17 de març de 2022.

Horari

de 13:30 a 15 hores excepte l'1 de març que serà de 13 a 15 hores.

Professorat

Cristina Pauner Chulvi (Secretaria General), Modesto Jesús Fabra Valls (Vicerectorat de Planificació, Coordinació i Comunicació), Francesc Xavier Garcia Belmonte (Oficina d’Informació i Registre-InfoCampus), María Lourdes Bort Ortells, Ricardo Borillo Doménech i José Ramón Ferrer Querol (Unitat d'Anàlisi i Desenvolupament TI).

Termini d'inscripció

Del 4 al 13 de febrer de 2022.

Avaluació

Al final del curs es farà una prova final en la qual seran avaluats els coneixements del personal inscrit. Per a poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver complit, com a mínim, amb el 80% de les hores del curs.

Certificats

El personal inscrit que haja complit, com a mínim, amb el 80% de les hores del curs i haja obtingut una qualificació d'apte en la prova final, tindrà dret a que li siga expedit un certificat d'aprofitament. En aquells casos en els quals no s'haja complit amb el requisit de l'assistència mínima i la qualificació d'apte/a a la prova final, no s'expedirà cap certificat.

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans