Curs d'atenció al públic en anglès (communicating with the public)

03/12/2021 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat

Presencial.

Dirigit a

PAS de Infocampus i serveis que atenen al públic amb coneixements de nivell B1.2 Intermediate o equivalent, d’acord amb la taula d’equivalències de la Universitat Jaume I

Competència/es a desenvolupar

Competències lingüístiques, Competències específiques

Objectius

Resoldre de forma correcta i fluïda les situacions comunicatives d’atenció al públic en llengua anglesa.
Desenvolupar processos de comprensió i d’expressió generats per aquesta activitat.

Continguts

- Presentation about one’s own work and organisational structure.
- Aspects of international relations including intercultural understanding.
- Telephoning and e-mailing.
- Negotiating. Handling social situations.
- Dealing with enquiries and offering advice.

Durada

15 hores.

Participants

Màxim 20 persones.

Lloc

Aula TI1020AA (Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals).

Calendari

Del 17 de gener al 16 de febrer de 2022.

  • Gener: 17, 19, 24, 26 i 31.
  • Febrer: 2, 7, 9, 14 i 16.

Horari

de 13:30 a 15 hores.

Professorat

Mark Robert Andrews (Servei de Llengües i Terminologia)

Termini d'inscripció

Del 3 al 17 de desembre de 2021.

Avaluació

Al final del curs es farà una prova final en la qual seran avaluats els coneixements del personal inscrit. Per a poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit com a mínim, al 80% de les hores del curs.

Certificats

El personal inscrit que haja assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs, i haja obtingut una qualificació d'apte en la prova final, tindrà dret a que li siga expedit un certificat d'aprofitament. En aquells casos en els quals no s'haja complit amb el requisit de l'assistència mínima i la superació de la prova final no s'expedirà cap certificat.

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans