PAS de Infocampus i serveis que atenen al públic amb coneixements de nivell B1.2 Intermediate o equivalent, d’acord amb la taula d’equivalències de la Universitat Jaume I
Resoldre de forma correcta i fluïda les situacions comunicatives d’atenció al públic en llengua anglesa.
Desenvolupar processos de comprensió i d’expressió generats per aquesta activitat.
- Presentation about one’s own work and organisational structure.
- Aspects of international relations including intercultural understanding.
- Telephoning and e-mailing.
- Negotiating. Handling social situations.
- Dealing with enquiries and offering advice.
Del 17 de gener al 16 de febrer de 2022.
Del 3 al 17 de desembre de 2021.
Al final del curs es farà una prova final en la qual seran avaluats els coneixements del personal inscrit. Per a poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit com a mínim, al 80% de les hores del curs.
El personal inscrit que haja assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs, i haja obtingut una qualificació d'apte en la prova final, tindrà dret a que li siga expedit un certificat d'aprofitament. En aquells casos en els quals no s'haja complit amb el requisit de l'assistència mínima i la superació de la prova final no s'expedirà cap certificat.