PAS de l'UJI que atén al públic principalment de manera telefònica.
Conèixer les claus més importants per a realitzar una atenció telefònica correcta i eficaç.
La comunicació verbal, l’essència de l’atenció telefònica.
Tipus d’usuaris, característiques per tal d’atendre’ls millor.
Habilitats socials en l’atenció a l’usuari.
Atenció telefònica: claus.
Curs en línia que estarà actiu de l'1 al 18 de març de 2022.
Del 4 al 13 de febrer de 2022.
Al final del curs es farà una prova final en la que seran avaluats els coneixements del personal admès al curs. Per poder presentar-se a aquest examen caldrà completar totes les unitats de les quals consta el curs i superar els qüestionaris de cada unitat.
El personal admès que haja completat totes les unitats de les quals consta el curs, haja superat els qüestionaris de cada unitat, i haja obtingut una qualificació d'apte en la prova final, tindrà dret a que li siga expedit un certificat d'aprofitament. En aquells casos en els quals no s'haja complit amb els anteriors requisits no s'expedirà cap certificat.