Gestió d'identitats i plantilles amb Gmail (G.V.)

27/07/2021 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat

No presencial.

Dirigit a

PAS de l'UJI amb coneixements bàsics de Gmail.

Objectius

Conèixer com organitzar i optimitzar enviaments de correu amb Gmail que segueixen patrons repetitius.

Continguts

- Gestió d'identitats i signatures.
- Activació i gestió de plantilles i respostes predefinides.
- Utilització de les signatures i plantilles en la creació de missatges.
- Exemples pràctics d’us.

Durada

3 hores (dos sessions síncrones amb videoconferències amb Google Meet).

Participants

Mínim 10 i màxim 20 persones.

Lloc

Aula virtual de l'UJI i videoconferències amb Google Meet.

Calendari

Curs en línia que estarà actiu a l'Aula Virtual del 19 al 21 d'octubre de 2021.

Calendari i  horari de les sessions amb Google Meet: 19 i 21 d'octubre de 2021.

Horari

horari de les sessions amb Google Meet: de 13:30 a 15 hores

Professorat

David Rubert Viana (Unitat d'Anàlisi i Desenvolupament TI).

Termini d'inscripció

1r termini d'inscripció: del 5 al 14 de febrer de 2021. NOU TERMINI D'INSCRIPCIÓ: del 27 de juliol al 6 de setembre de 2021. Nota: veure apartat terminis d'inscripció extraordinaris 

Avaluació

Al final del curs es farà una prova final en la qual seran avaluats els coneixements del personal inscrit. Per a poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit a les dos sessions de Google Meet.

Certificats

El personal inscrit que haja assistit a les dos sessions de Google Meet i haja obtingut una qualificació d'apte en la prova final, tindrà dret a que li siga expedit un certificat d'aprofitament. En aquells casos en els quals no s'haja complit amb el requisits anteriors no s'expedirà cap certificat.

Nota: Atesa l'evolució de la pandèmia, les sessions amb Google Meet  podran canviar de síncrones a presencials.

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans