Recursos informàtics per al teletreball

25/03/2021 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat

En línia (Aula Virtual i 3 sessions de Google Meet).

Dirigit a

PAS de l'UJI.

Objectius

Conèixer els recursos informàtics que l’UJI ofereix per a teletreballar de forma eficient.

Continguts

- Connectar des de fora de l’UJI: VPN, Equip propi vs. equip corporatiu, escriptori remot, perifèrics, videoconferències.
- Treballar des de fora de l’UJI: aplicacions de gestió (Oracle, Discoverer, IGLU), compartir dades, certificats digitals, accés a les dades pròpies des de fora de l’UJI, perfil de l’usuari, espais de compartició, combinar teletreball amb treball presencial.
-Telefonia IP com a facilitador del teletreball. Conceptes bàsics.
- Nocions de seguretat: antivírics i actituds personals, bones pràctiques amb els fitxers de dades i amb les connexions.

Durada

10 hores.

Participants

Màxim 40 persones.

Lloc

Aula virtual de l'UJI i 3 sessions de Google Meet.

Calendari

Curs en línia que estarà actiu a l'Aula Virtual del 10 al 31 de maig de 2021.

Calendari de les sessions voluntàries amb Google Meet: 13, 20 i 27 de maig.

Horari

Horari de les sessions voluntàries amb Google Meet: de 13:30 a 15 hores.

Professorat

Joaquín Más Cifuentes i Marzo Moreno Molina (Servei d'Informàtica)

Termini d'inscripció

Del 25/03/2021 al 25/04/2021

Avaluació

Al final del curs es farà una prova final en la que seran avaluats els coneixements del personal admès al curs. Per poder presentar-se a aquest examen caldrà completar totes les unitats de les quals consta el curs i superar les activitats de cada unitat.

Certificats

El personal admès que haja completat totes les unitats de les quals consta el curs, haja superat les activitats de cada unitat, i haja obtingut una qualificació d'apte en la prova final, tindrà dret a que li siga expedit un certificat d'aprofitament. En aquells casos en els quals no s'haja complit amb els anteriors requisits no s'expedirà cap certificat.

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans