Curs d'Introducció a l'Office 365 (G.V.)

24/03/2021 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat

En línia.

Dirigit a

PAS de l'UJI.

Objectius

- Conèixer la interfície web i les diferències amb les aplicacions d'escriptori.
- aprendre a usar el OneDrive.
- Col·laborar amb altres usuaris.

Continguts

-El compte de correu de l'UJI i l'usuari de l'Office 365. Comptes personals (no corporatius).
- Elements de la interfície.
- Configuració.
- Instal·lació en l'ordinador.
- Instal·lació en dispositius mòbils.
- OneDrive.
- Sincronització.
- Compartir documents.
- Col·laborar amb altres usuaris.

Durada

10 hores.

Participants

Màxim 25 persones.

Lloc

Aula virtual de l'UJI i Google Meet.

Calendari

Curs en línia que estarà actiu a l'Aula Virtual del 13 d'abril al 3 de maig de 2021. Es realitzaran dos sessions voluntàries amb Google Meet per a resoldre dubtes. Calendari provisional 20 i 27 d’abril de 14:00 a 15 :00 hores.

Horari

---

Professorat

Marzo Moreno Molina (Servei d'Informàtica)

Termini d'inscripció

del 5 al 14 de febrer de 2021.  NOU TERMINI D'INSCRIPCIÓ: del 22 de febrer al 5 de març de 2021. NOTA: veure apartat terminis d'inscripció extraordinaris 

Avaluació

Al final del curs es farà una prova final en la que seran avaluats els coneixements del personal admès al curs. Per poder presentar-se a aquest examen caldrà completar totes les unitats de les quals consta el curs i superar els qüestionaris de cada unitat.

Certificats

El personal admès que haja completat totes les unitats de les quals consta el curs, haja superat els qüestionaris de cada unitat, i haja obtingut una qualificació d'apte en la prova final, tindrà dret a que li siga expedit un certificat d'aprofitament. En aquells casos en els quals no s'haja complit amb els anteriors requisits no s'expedirà cap certificat.

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans