Organització de videoconferències amb Google Meet (2a edició)

19/02/2021 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat

En línia (Aula Virtual i Google Meet)

Dirigit a

PAS de l’UJI amb preferència de personal que organitza videoconferències amb Google Meet.

Objectius

Conèixer les principals funcions de Google Meet.
Adaptar l’ús de l’eina en funció del tipus d'activitat.
Organitzar i realitzar videoconferències amb Google Meet.

Continguts

- Preparació: requisits i formes d'iniciar una videoconferència amb Google Meet. Dispositius. El concepte d’organitzador de la videoconferència.
- Funcionalitats durant la reunió (I): interacció i gestió d’assistents.
- Funcionalitats durant la reunió (II): presentació de continguts i gravació.
- Consells pràctics sobre la realització de videoconferències.

Durada

10 hores.

Participants

Màxim 20 persones.

Lloc

Aula Virtual i videoconferències amb Google Meet.

Calendari

de l'1 al 17 de març de 2021.

Horari

Videoconferències amb Google Meet (dijous 4 i dilluns 15 de març a les 13:30h).

Professorat

Antonio José Bellver Torlá (CENT).

Termini d'inscripció

Del 20/01/2021 al 03/02/2021

Avaluació

Revisar tot el material del curs a l'Aula Virtual, i superar l'activitat pràctica final proposada.

Certificats

El personal admès que haja revisat tot el material i haja superat l’activitat pràctica final tindrà dret a que li siga expedit un certificat d'aprofitament. En aquells casos en els quals no s'haja complit amb els anteriors requisits no s'expedirà cap certificat

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans