Curs de Gestor CRM per a la gestió d'actes oficials de graduació

01/07/2019 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat

Presencial

Dirigit a

PAS de l'UJI encarregat de la gestió dels actes de graduació.

Objectius

Conèixer la ferramenta del CRM per a la gestió dels actes oficials de graduació que realitzen les facultats de la Universitat.

Continguts

- Processos per a la gestió dels actes de graduació.
- Què és CRM?
- Accés a l'aplicació
- Qui pot utilitzar CRM?
- Com es crea una campanya d'un acte de graduació amb i sense quota de pagament?
- Com es configuren les característiques de la campanya d'un acte de graduació?
- Definir els estats dels convidats.
- Crear l'acte i generar les entrades al Paranimf.
- Definir els formularis.
- Personalitzar els missatges d'enviament.
- Com s'afegeixen els convidats a l'acte de graduació?
- Com es fa el repartiment d'entrades lliures?
- Com s'envien correus de forma manual?

Durada

6 hores

Participants

Mínim 10 i màxim 20 persones

Lloc

TD0104AI (ESTCE)

Calendari

16 i 17 juliol de 2019

Horari

de 9:30 a 12:30 hores

Professorat

Iratxe Lozano Castaño (Eria Consulting) i María Ángeles Morant Gargallo (AlumniSAUJI)

Termini d'inscripció

Del 01/07/2019 al 08/07/2019

Avaluació

Al final del curs es farà una prova final en la que seran avaluats els coneixements dels estudiants. Per poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs.

Certificats

Aquells estudiants que hagen assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs, i hagen obtingut una qualificació d'apte en la prova final, tindran dret a que els siga expedit un certificat d'aprofitament. En aquells casos en els quals no s'haja complit amb el requisit de l'assistència mínima no s'expedirà cap certificat.

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans