Modalitat: semipresencial.
Destinataris: PAS de l’UJI amb preferència del personal del Gabinet de Rectorat i del PAS que col·labora amb els actes acadèmics.
Objectius: Conèixer l’organització, tant d’actes acadèmics com institucionals, de la Universitat mitjançant l’aplicació de la corresponent normativa protocol·lària.
Continguts:
-Tècniques d’organització d’actes.
- Seguretat de protocol.
- Mitjans materials.
- Tipus d’actes.
- Universitats (Actes institucionals i vestit acadèmic).
Durada: 14 hores (10 hores presencials i 4 hores de treball autònom).
Participants: mínim 10 i màxim 20 persones.
Lloc: Sala de Juntes (3er pis edifici de Rectorat).
Calendari: 21 i 22 de gener de 2019.
Horari: de 9 a 14 hores.
Professorat: Carmen Fayos Cabañero (Cap d’Unitat d’atencions protocol·làries, Gabinet de la Rectora, Universitat de València) i Mª Emilia Bermejo Gregori (Tècnic de Protocol de la Universidad Miguel Hernández).
Termini d’inscripció: del 17 de desembre de 2018 al 7 de gener de 2019.
Avaluació: al final del curs es farà una prova final en la que seran avaluats els coneixements dels estudiants. Per poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs.
Certificat: aquells estudiants que hagen assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs, i hagen obtingut una qualificació d'apte en la prova final, tindran dret a que els siga expedit un certificat d'aprofitament. En aquells casos en els quals no s'haja complit amb el requisit de l'assistència mínima no s'expedirà cap certificat.