Curs d'eines informàtiques per a l'administració electrònica. 2a edició

03/05/2018 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat: Presencial.

Destinataris: PAS de l’UJI.

Objectius: Conèixer el maneig de les aplicacions informàtiques pròpies i alienes relacionades amb l’administració electrònica.

Continguts:

1. Administració electrònica: Context, motivació i marc normatiu.

2. El projecte per a l’impuls d’administració electrònica de la UJI.

3. El projecte de simplificació administrativa.

4. La identificació del personal de la UJI en les seues relacions amb altres administracions.

5. La signatura electrònica de documents pdf amb aplicacions alienes.

6. El document electrònic i la signatura digital:

         - Portafirmes.

         - Validador de documents.

7. Interoperabilitat.

8. Arxiu digital:

         - Documentació electrònica.

         - Documentació en paper:  Escaneig d’informació administrativa.

9.- Sistema de tramitació electrònica:

         - Catàleg de procediments.

         - Informació i gestió en línia: IGLU.

         - Sistema de formularis de tramitació: SPI.

         - Registre telemàtic: Intercanvi amb altres entitats: SICRES

         - Generació i signatura de documents electrònics.

         - Notificacions telemàtiques.

         - Emissió de certificats oficials.

10. Informació administrativa:

         - Taula d’anuncis oficials: TAO: Resolucions / Convocatòries / Convenis / Contractes.

         - Base de dades nacional de subvencions: WREDAS.

         - BOUJI: Gestió d’òrgans col·legiats.

11. Contractació i intercanvi d’informació econòmica:

         - Perfil del contractant: Sistema de licitació electrònica: PLACe.

         - Punt únic d’entrada de factures electròniques: FACe.

         - Subministrament immediat d’informació: SII.

12. Atenció a usuaris:

         - Bústia.

         - CAU.

Durada: 10 hores

Participants: mínim 15 i màxim 30 persones

Lloc: TD1102AA (ESTCE)

Calendari: 11, 16, 18, 23 i 25 d'abril 2018

Dies: dilluns i dimecres

Horari: De 13.00h a 15.00h

Professorat: Modesto Fabra Valls (Dret Públic), Ricardo Borillo Doménech (Unitat d'Anàlisi i Desenvolupament TI), Lourdes Bort Ortells (Unitat d'Anàlisi i Desenvolupament TI) i Jose Ramón Ferrer Querol (Unitat d'Anàlisi i Desenvolupament TI).

Termini d’inscripció: del 19 de gener al 2 de febrer de 2018

Avaluació: Per poder superar el curs i obtenir el certificat corresponent, cal obtenir la qualificació d’apte/apta en la prova final. Per poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs.

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans