16/11/2017 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat: presencial

Destinataris: PAS de l’UJI amb preferència del personal de Biblioteca

Objectius:

Conèixer el que el públic espera del Servei de Biblioteca i ser capaç d’identificar tendències de comportaments dels usuaris i usuàries habituals de la Biblioteca per a atendre les seues necessitats amb un tracte excel·lent.

Continguts:

- Atenció al públic.

- Contextualització del lloc de treball i funcions del lloc de treball versus usuari.

-Tipologies d’usuaris i usuàries.

- Informació-comunicació.

- Indicadors d’atenció als usuaris de la Biblioteca

- Satisfacció de l’usuari

- Què hi puc fer jo? Escoltar, preguntar, observar, empatitzar.

- Gestió de situacions adverses.

- Tipologia d’incidències i com gestionar-les.

Durada: 12  hores

Participants: mínim 10  i màxim 20 persones

Lloc: HC0002FR (Facultat de Ciències Humanes i Socials, planta baixa enfront de consergeria)

Calendari: 15, 17, 22 i 25 de gener de 2018

Horari: de 12 a 15 hores

Professorat: José Luis Lozano Pérez, formador, consultor i coach professional executiu certificat CP 83

Termini d’inscripció: del 14 de novembre al 15 de desembre de 2017

Avaluació

Per poder superar el curs i obtenir el certificat corresponent, cal obtenir la qualificació d’apte/apta en la prova final. Per poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs.

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans