Aplicació de gestió d'actes (1a edició)

16/10/2017 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat: presencial.

Destinataris: PAS de l’UJI del Servei de Gestió de la Docència i Estudiants, departaments i centres.

Objectius: Conèixer la nova aplicació per a la gestió de les actes dels estudis oficials de grau i màster universitari.

Continguts: Introducció de notes, desglossament, exàmens parcials, revisions i publicació al tauler provisional, traspàs d’actes, signatura digital, diligències, control i arxiu d’actes.

Durada: 1,5 hores.

Lloc: Aula Magna de l'ESTCE (TD0301CC)

Calendari: dijous 19 d’octubre de 2017.

Horari: de 13 a 14,30 hores.

Professorat: Elia Esteve Gumbau (Servei de Gestió de la Docència i Estudiants), José Ramón Ferrer Querol i David Rubert (Unitat d’Anàlisis i Desenvolupament TI).

Termini d’inscripció: del 3 al 13 d’octubre de 2017.

Avaluació

Per poder superar el curs i obtenir el certificat corresponent, cal obtenir la qualificació d’apte/apta en la prova final. Per poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs.

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans