La gestió als departaments i centres de l'UJI. Aplicacions informàtiques de suport a la planificació i ordenació acadèmiques (2a edició)

13/04/2016 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat: presencial

Destinataris: PAS de l’UJI. Preferentment, personal administratiu de departaments i centres.

Objectius: Aprofundir en el coneixement dels procediments de gestió i les aplicacions informàtiques de la planificació acadèmica del curs i dels processos implicats en l’ordenació acadèmica.

Continguts:

  • Planificació docent.                                                            
  • Assistent d'horaris i POD.
  • Monitor de matrícula (i relació amb l'assistent de matrícula i el LLEU).
  • Introducció de TFG/TFM.
  • Guies docents.
  • Web d’estudis.
  • Reserva d'espais.
  • SPIs de sol·licitud de canvis en temaris, horaris i POD.
  • Modificació d'horaris de classe i exàmens.
  • Emplenament del currículum vitae  breu del  professorat de  l’UJI i de les fitxes de professorat extern de màsters oficials

Durada: 10 hores

Participants: mínim 10 i màxim 20 persones.

Lloc: aula de formació (sala A 2021SM) (edifici d’ampliació de la biblioteca).

Calendari: 3, 5, 10, 12 i 17 de maig de 2016.

Dies: dimarts i dijous

Horari: de 8,30 a 10,30 h

Professorat: Dolores Ten (UTH),Juan Antonio Hernández (GPPT), José Ramón Ferrer (SI), Yolanda Pascual (USE), Alicia Moreno (GPPT)

Període d’inscripció: del 14 al 22 d'abril de 2016.

Avaluació: Per a poder superar el curs i obtenir el certificat corresponent cal assolir la qualificació d’apte/apta en la prova final. Per a poder presentar-se a l’examen és condició necessària haver assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs.
 

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans