Metodologia per al desenvolupament de projectes culturals col·laboratius

22/06/2015 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Descripció: Taller genèric sobre Metodologia per al desenvolupament de projectes culturals col·laboratius.

Modalitat: presencial.

Destinataris: PAS de l’UJI amb preferència del personal del SASC.

Objectius: Conèixer la teoria bàsica de treball col·laboratiu i situar els aspectes bàsics a tenir en compte per al desenvolupament d’aquests tipus de projectes.

Continguts:

- Necessitats específiques detectades en el desplegament de projectes.
- Què entenem per col·laboració?
- Formes de col·laboració habituals.
- Definició de projectes: Context. Motivacions. Objectius. Característiques de la col·laboració concreta.
- Fases del treball col·laboratiu.
- Com col·laborar? Acords de col·laboració. Comunicació. Organització i coordinació. Coresponsabilitat. Conflictes. Planificació.

Durada: 5,5  hores.

Participants: mínim 10 i màxim 20 persones.

Lloc: Sala de Graus "Germà Colón" de FCHS.

Calendari: divendres 3 de juliol de 2015.

Horari: de 9.30 h a 15.00 h.

Professorat: Teresa Marín García (Professora de la Facultat de Belles Arts d’Altea, Universitat Miguel Hernández d'Elx).

Termini d’inscripció: del 8 al 24 de juny de 2015.

Avaluació: Per poder superar el curs i obtenir el certificat corresponent, cal obtenir la qualificació d’apte/apta en la prova final. Per poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs.

Nota: Les persones inscrites han d’omplir un qüestionari facilitat per la professora perquè puga adaptar el programa al seu perfil.
 

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans