20/01/2015 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat: presencial

Destinataris: PAS de l’UJI amb preferència del personal de l’OPAQ.

Objectius:

- Conèixer els principis d'una gestió eficaç del treball i del temps per a poder elaborar un sistema d'organització personal més satisfactori.
- Detectar els principals "lladres de temps", tant a nivell personal com d'organització i elaborar estratègies alternatives.
- Evitar o previndre els riscos d’estrès.
- Aprendre a desenvolupar un conjunt de tècniques i estratègies capaces de generar temps nou per a dirigir i innovar"

Continguts:

- Fonaments per a una adequada organització personal
- Com elaborar un pla de gestió del temps
- Aplicacions concretes al nostre treball
- Guanyar temps per mitjà de treball en equip
- Altres aplicacions opcionals

Durada: 10 hores

Participants: mínim 10  i màxim  20  persones

Lloc: TD1316AA (ESTCE)

Calendari:

Febrer, 24
Març, 3,17,24,31

Dies: dimarts

Horari: de 13 a 15 hores

Professorat: José Luis Lozano Pérez, formador, consultor i coach professional executiu certificat CP 83

Termini d’inscripció: Del 21 de gener al 12 de febrer de 2015

Avaluació: Per poder superar el curs i obtenir el certificat corresponent, cal obtenir la qualificació d’apte/apta en la prova final. Per poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit, com a mínim, al 85% de les hores del curs.

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans