Disseny de documentació administrativa (G.V.)

15/10/2014 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat: presencial

Destinataris: PAS de l’UJI

Objectius
Conèixer els criteris de disseny d’impresos que apliquen diverses institucions.
Aplicar correctament les convencions pròpies del llenguatge administratiu.
Conèixer el marc legal aplicable als impresos.
Dissenyar documents administratius i impresos de la Universitat Jaume I.

Continguts
Normativa legal que afecta a l’elaboració de documentació.
Documents de l’administració al ciutadà: els impresos.
Normes bàsiques de disseny.
Normes bàsiques de redacció.
Pràctica de documents autèntics.

Durada: 15 hores (10,5 presencials i 4,5 de treball autònom)

Participants: mínim 10 i màxim 20 persones

Lloc:

Dilluns TD 0103 AI (ESTCE)
Dimecres TD 1015 AA (ESTCE)

Calendari:

Febrer: 24, 26
Març: 3, 5, 10, 12 i 17

Dies: dilluns i dimecres

Horari: de 13,30 a 15 hores

Professorat: Joan Andreu (Servei de Llengües i Terminologia)

Termini d’inscripció: del 21 de gener al 12 de febrer de 2014

Avaluació

Per poder superar el curs i obtenir el certificat corresponent, cal obtenir la qualificació d’apte/apta en la presentació del dossier del curs. Per poder presentar-se a aquest dossier és condició necessària haver assistit, com a mínim, al 85% de les hores del curs.
 

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans