Comunicació interna en el Servei d'Esports (1ra edició)

22/10/2014 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat: presencial

Destinataris: PAS de l’UJI del Servei d’Esports

Objectius:

  • Comprendre la necessitat de dissenyar i integrar la comunicació interna dins d'una estratègia
  • Conèixer les bases i tendències de la comunicació interna en les organitzacions
  • Saber com desenvolupar un Pla de comunicació interna
  • Conèixer les diverses ferramentes de comunicació interna i les seues aplicacions en l'organització.
  • Aprendre a utilitzar eficaçment el llenguatge escrit per a arribar als públics interns
  • Conèixer les estratègies i eines més eficaces per a implicar al públic intern

Continguts:

Mòdul 1. Les bases de la comunicació interna en les organitzacions.

1.1. Les organitzacions i el factor humà
1.2. Valors i prioritats dels empleats en l'empresa hui
1.3. La rendibilitat empresarial i la comunicació: el valor dels intangibles
1.4. Les relacions entre la comunicació interna i l'externa
1.5. Tendències en Comunicació Interna
1.6. Objectius de la comunicació interna en una organització
1.7. La integració de la comunicació interna en l'estratègia de negoci.

Mòdul 2. Mètodes d'anàlisi i diagnòstic de la comunicació interna.

2.1. Estudis de comunicació interna: fonament i estructura
2.2. La importància d'escoltar i diagnosticar per a establir estratègies eficaces de comunicació interna

Mòdul 3. Planificació estratègica de la comunicació interna i la seua adaptació a la realitat de l'organització.

3.1. Elaboració del Plans de Comunicació Interna
3.2. Concepte i dimensions del plans de comunicació interna
3.3. Com elaborar i definir un mapa de públics intern
3.4. Identificació d'objectius
3.5. Definició de rols i responsabilitats dels actors implicats
3.6. Exemples pràctics de plans de comunicació
3.7. Avaluació i seguiment del Plans de Comunicació
3.8. L'actuació en cas de crisi

Mòdul 4: Eines eficaces per a la comunicació interna.

4.1. Suports de comunicació
4.2. L'aplicació de les noves tecnologies a la comunicació interna com a suport
4.3. Les xarxes socials 

Durada: 14 hores

Participants: mínim 10 i màxim 25 persones

Lloc: Servei d’Esports

Calendari: 10,12,17,19,24 i 26 de juny i 3 de juliol

Horari: de 12 a 14 hores

Professorat:

Carlos Fanjul Peyró, Departament de Ciències de la Comunicació.
Lorena López Font, Departament de Ciències de la Comunicació.
Luis Callarisa Fiol, Dep. d'Administració d'Empreses i Màrqueting.
Magdalena Mut Camacho, Departament de Ciències de la Comunicació.
Estela Bernad Monferrer, Departament de Ciències de la Comunicació.
Lucía Casajús, Servei de Comunicació i Publicacions.

Termini d'inscripció: del 22 d’abril 30 de maig de 2013

Avaluació

Per poder superar el curs i obtenir el certificat corresponent, cal obtenir la qualificació d’apte/apta en la prova final. Per poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs.

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans