Modalitat: presencial
Destinataris: PAS de l’UJI amb preferència del personal del serveis que atenen al públic
Objectius:
Desenvolupar habilitats i competències d’atenció a la comunitat universitària (alumnat, PDI i PAS) per a millorar la satisfacció de l’usuari amb el servei ofert.
Proporcionar tècniques i eines per a millorar les relacions entre el PAS i la resta de comunitat universitària, dotar d’habilitats de comunicació, conèixer com atendre l’usuari de manera correcta i com afrontar les queixes i reclamacions que es puguen plantejar.
Continguts:
Descobrir i comprendre les necessitats dels usuaris.
El procés de comunicació interpersonal.
Habilitats comunicatives.
Mitjans per a una òptima atenció a la comunitat universitària.
Tractament de situacions conflictives.
Tipologia d’usuaris i com fer front a les seues demandes.
Durada: 15 hores
Participants: mínim 10 i màxim 15 persones
Lloc: FF0205AA (Centre de Postgrau)
Calendari
18, 20, 25 de febrer
11, 13, 20, 25 de març
10, 15, 17 d'abril
Dies: dilluns i dimecres
Horari: de 13,30 a 15 hores
Professorat: Mercedes Ventura Campos (Equip Wont)
Termini d’inscripció: del 17 de gener al 8 de febrer de 2013
Avaluació
Per poder superar el curs i obtenir el certificat corresponent, cal obtenir la qualificació d’apte/apta en la prova final. Per poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit, com a mínim, al 85% de les hores del curs.