29/10/2014 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat: presencial

Destinataris: PAS de l’UJI amb preferència del personal l’OPAQ i USE

Objectius:

Obtindre els coneixements i eines necessaris per a aplicar de forma directa i eficaç un sistema de gestió de les expressions d'insatisfacció dels clients com a element clau per a assegurar la seua fidelitat, capacitant-se per a:

  1. Avaluar la cultura organitzativa respecte al tractament d'incidències, queixes i reclamacions i establir un pla de recuperació del servei.
  2. Reconduir les incidències, queixes i reclamacions, reduint el seu impacte en la satisfacció del client.
  3. Explorar les expectatives i necessitats dels clients-reclamants, com a punt de partida per al disseny d'un servei de reclamacions eficaces i organitzar-ho de la forma més satisfactòria per al client-reclamant.
  4. Definir la política, objectius i indicadors clau del procés de tractament d'incidències, queixes, i reclamacions.
  5. Avaluar la satisfacció del client-reclamant sobre el servei de tractament de reclamacions.

Continguts

  1. Models de gestió i requisits ISO 9000 relacionats amb el tractament de queixes i reclamacions. La norma ISO 10002:2004 per al tractament de queixes. Efectes a mitjà i llarg de la insatisfacció. Estratègies.
  2. Disseny d'un servei de queixes que assegure la satisfacció i fidelitat del client- reclamant. Tècniques d'exploració d'expectatives del client-reclamant.
  3. Definició de la política de gestió de queixes i reclamacions i organització del servei de queixes.
  4. Tractament de les queixes i reclamacions reduint el seu impacte en la satisfacció del client. Tècniques d'actuació sobre queixes verbals, escrites i personals.
  5. Avaluació de la qualitat percebuda del servici de reclamacions, selecció d'indicadors i definició d'estadístiques clau

Durada: 7 hores

Participants: mínim 10 i màxim 20 persones

Lloc: JC1034DS (FCJE)

Calendari: 6 i 7 de novembre de 2012

Horari: de 9,30 a 13 hores

Dies: dimarts i dimecres

Professorat: Marian Gómez (Personal docent d’AENOR)

Termini d’inscripció: del 15 al 25 d’octubre de 2012

Avaluació

Per poder superar el curs i obtenir el certificat corresponent, cal obtenir la qualificació d’apte/apta en la prova final. Per poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs.

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans