28/10/2014 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat: presencial

Destinataris: PAS de l’UJI preferentment de l’Àrea d’aplicacions del Servei d'Informàtica

Objectius:

  • Adquirir un coneixement profund del sistema de construcció i gestió del cicle de vida de projectes Maven.
  • Comprendre els conceptes en què basa este sistema com ara convenció sobre configuració, gestió de dependències, fases i goals o profiles.
  • Comprendre alguns conceptes més avançats com els projectes multi-modul, la creació d'arquetips de projectes i el paper que juga un repositori d'artefactes dins d'un ecosistema de desenvolupament de programari amb Maven com a peça central.

Continguts:               

  1. Instal·lació de Maven
    Introducció a maven
    Convenció sobre configuració
    Project object model (POM)
    Gestió de dependències
    Cicle de vida d'un projecte Maven (fases i goals) build profiles
  2. Maven i Eclipse (m2eclipse)
    Important projectes
    Creació de projectes Maven
    Execució de comandaments Maven
    Execució i depuració d'aplicacions Maven
  3. Projectes multi-modul
  4. Arquetips
    Creació de projectes per mitjà d'arquetips
    Creació d'arquetips per a estandardització d'estructures de projectes
  5. Plugins
    Plugins bàsics: maven-compiler, maven-resources, maven-surefire
    (testing), Maven site, Maven release, Maven assembly, Maven jetty
  6. Repositori d'Artefactes (Nexus)

Durada: 10 hores

Participants: mínim 10 i màxim 15 persones

Lloc: Aula de Formació (Sala A 2021SM) (Infocampus)

Calendari: 24 i 25 de setembre de 2012

Horari: de 9 a 14 hores

Professorat: Alfredo Casado, expert en desenvolupament de software

Termini d’inscripció: del 5 al 17 de setembre de 2012

Avaluació
Per poder superar el curs i obtenir el certificat corresponent, cal obtenir la qualificació d’apte/apta en la prova final. Per poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs.

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans