Modalitat: semipresencial
Destinataris: PAS de l’UJI amb preferència del personal encarregat de l'organització i gestió de documents
Objectius: Millorar el suport informàtic de les unitats de gestió en l’àmbit del cicle de documentació diària. Adquirir coneixements bàsics en la gestió documental que permetran agilitzar el cicle de la documentació des que arriba fins que s’emmagatzema permanentment. Al respecte, l’usuari podrà fàcilment automatitzar tasques, mitjançant un fluxe de treball senzill, organitzar la documentació i trobar-la en qualsevol moment gràcies al cercador de l’eina, capaç d’indexar tot tipus de contingut documental (pdf, word, excel, html, etc).
Continguts:
Començant amb Alfresco.
1.1.- Barra d’eines.
1.2.- Barra lateral.
1.3.- Crear un espai.
1.4.- Crear un contingut.
1.5.- Propietats i metadades.
1.6.- Plantilles per als espais.
1.7.- Transformació de continguts.
1.8.- Altres accions.
Regles. Workflow senzill.
Col·laboració amb altres usuaris.
3.1.- Checking Out.
3.2.- Checking In.
Versionat.
4.1.- Activar versionat.
4.2.- Recuperar versions.
Cerques.
5.1.- ¿Com cercar?.
5.2.- Cerca avançada i sintaxi.
5.3.- Problemes amb les cerques.
Connectar una unitat samba/cifs a Alfresco.
6.1.- Windows.
6.2.- Linux i altres.
Rols i permisos.
Demanar accés i espai a la gestió documental d'Alfresco.
Exemple pràctic.
Durada: 12 hores (9 presencials i 3 no presencials)
Participants: mínim 10 i màxim 25 persones
Lloc: Aula de Formació (Sala A 2021SM) (Infocampus)
Calendari:
Març, dies, 3,4,10,11,17,18,24,25
Abril, dies, 7,8,14,15
Horari: de 8,30 a 9,30 hores
Dies: dijous i divendres
Professorat: Antonio Garcia Año i Emili González Ibáñez (Servei d’Informàtica)
Termini d’inscripció: del 18 al 28 de febrer de 2011
Avaluació: Per poder superar el curs i obtenir el certificat corresponent, cal obtenir la qualificació d’apte/apta en la prova final. Per poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs.