Maneig d'emocions en la gestió de conflictes laborals

11/02/2015 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat: presencial.

Destinataris: PAS de l’UJI.

Objectius:

    Analitzar i enfrontar-se als conflictes de forma constructiva.
    Desenvolupar procediments concrets de gestió cooperativa de conflictes.
    Analitzar el paper de les emocions en la gènesi dels conflictes laborals.
    Reflexionar sobre la importància de la comunicació en la generació de conflictes.

Contingut:

    Que són les emocions i quina és el seu funció.
    El valor de les emocions positives: Com generar-les.
    Com es gestiona una emoció, l'asertividad.
    Intel·ligència Emocional i maneig d'emocions en la gestió de conflictes laborals.
    Aspectes cognitius que interferixen en les relacions interpersonals.
    Com construir espais colaboratius: l'empatia, autoconsciència, autoanalisis.
    Habilitats de comunicació en la gestió de conflictes: llenguatge verbal i no verbal, l'escolta activa.

Durada: 9 hores

Participants: mínim 10 i màxim 20 persones

Lloc: JAA 206 DS (FCJE)

Calendari: 26, 27 d’octubre i 2, 3, 9 i 10 de novembre

Horari: de 8 a 9,30 hores

Dies: dimarts i dimecres

Professorat: Simonetta Carta (Consultora i Coach)

Termini d'inscripció: del 21 de setembre al 18 d’octubre de 2010

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans