Atenció al públic en francès (Anul·lat)

20/02/2015 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat: Presencial

Curs eminentment pràctic per resoldre de forma correcta i fluïda les situacions d’atenció al públic en llengua francesa.

Destinataris: PAS de l’UJI amb preferència del personal que atenen al públic en francès. Curs adreçat a persones amb coneixements elementals consolidats de francès (A2), preferentment.

Objectius: Resoldre de forma correcta i fluïda les situacions d’atenció al públic en llengua francesa, desenvolupant els processos de comprensió i expressió oral generats per eixa activitat.

Continguts:

    Rebre i orientar el públic.
    Identificar la necessitat o interès del contacte.
    Respondre a la necessitat: donar referències personals, indicacions, resoldre problemes, etc.
    Conèixer diferents cultures, frases fetes, etc.

Interacció oral per telèfon:

    Atendre la telefonada.
    Identificar la necessitat o interés del contacte.
    Respondre a la necessitat: donar referències personals, indicacions, etc.
    Vocabulari relacionat amb l’àmbit universitari (acadèmic i professional).

Participants: mínim 10 i màxim 20 persones

Durada: 25 hores.

Calendari: Del 5 d’octubre a l’1 de desembre de 2010.

Octubre: 5, 7, 14, 19, 21, 26 i 28
Novembre: 2, 4, 9, 11, 16, 18, 23, 25 i 30
Desembre: 1

Dies: Dimarts i dijous.

Horari: De 8 h a 9.30 h.

Lloc: per determinar

Professorat: per determinar

Termini d’inscripció: de l’1 al 22 de setembre de 2010.

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans