Modalitat: Presencial
Curs eminentment pràctic per resoldre de forma correcta i fluïda les situacions d’atenció al públic en llengua francesa.
Destinataris: PAS de l’UJI amb preferència del personal que atenen al públic en francès. Curs adreçat a persones amb coneixements elementals consolidats de francès (A2), preferentment.
Objectius: Resoldre de forma correcta i fluïda les situacions d’atenció al públic en llengua francesa, desenvolupant els processos de comprensió i expressió oral generats per eixa activitat.
Continguts:
Rebre i orientar el públic.
Identificar la necessitat o interès del contacte.
Respondre a la necessitat: donar referències personals, indicacions, resoldre problemes, etc.
Conèixer diferents cultures, frases fetes, etc.
Interacció oral per telèfon:
Atendre la telefonada.
Identificar la necessitat o interés del contacte.
Respondre a la necessitat: donar referències personals, indicacions, etc.
Vocabulari relacionat amb l’àmbit universitari (acadèmic i professional).
Participants: mínim 10 i màxim 20 persones
Durada: 25 hores.
Calendari: Del 5 d’octubre a l’1 de desembre de 2010.
Octubre: 5, 7, 14, 19, 21, 26 i 28
Novembre: 2, 4, 9, 11, 16, 18, 23, 25 i 30
Desembre: 1
Dies: Dimarts i dijous.
Horari: De 8 h a 9.30 h.
Lloc: per determinar
Professorat: per determinar
Termini d’inscripció: de l’1 al 22 de setembre de 2010.