11/02/2015 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat: presencial.

Destinataris: PAS de l'UJI amb preferència del personal de les escales informàtiques.

Objectius:

Aprendre i comprendre:

    Les raons, fortaleses i debilitats dels models de processos i pràctiques de la indústria del programari.
    A gestionar projectes i equips de programació amb els criteris de processos i agilitat més adequats a les característiques de la seua empresa i del seu producte.
    Les fortaleses i debilitats i criteris de decisió entre gestió predictiva i la gestió àgil.
    Els criteris i estratègies per a la gestió àgil d'organitzacions, projectes i equips per a desenvolupament de programari.
    Tots els components del model Scrum de forma pràctica:
    Propietari de producte: responsabilitats, visió, plans de producte i product backlog.
    Responsabilitats i artefactes de l'equip: estimació i mètriques àgils, pila de l'esprint (esprint backlog), gràfic d'avanç (burndown), pissarres kanban.
    Responsabilitats i estratègies de l'organització en la implantació i millora d'una "Scrum Management".

Continguts:

    Marc Scrum Manager.
        Producció basada en processos.
        Mapa general de models de processos i pràctiques.
    Gestió predictiva de projectes fortaleses i debilitats.
    Principis àgils.
    L'escenari de les nostres empreses.
        The New Product Development Game.
        Característiques dels camps de Scrum.
        Gestió de projectes àgil: objectius, fortaleses i debilitats.
        Cicle de desenvolupament àgil
        Principals models àgils.
        Criteris de gestió predictiva / àgil.
    El model Scrum.
        Introducció: principis, valors, reunions, elements i rols.
        Requisits i visió del producte.
        Pila del producte (product backlog).
        Pila de l'esprint (esprint backlog).
        Esprint.
        Increment.
        Reunió de planificació.
        Revisió diària.
        Reunió de tancament.
        Retrospectiva.
    Mesurament.
        Introducció.
        Criteris per al disseny i aplicació de mètriques.
        Unitats: velocitat, treball, temps.
        Gràfic de producte (burn-up).
        Gràfic d'esprint (burn-down).
        Estimació de pòquer.
    Valors, principis i conclusions.

Durada: 16 hores.

Participants: màxim 40 persones.

Lloc:

dilluns 27 de setembre TD1302 (ESTCE)
dimarts 28 de setembre TD2302 (ESTCE)

Calendari: 27 i 28 de setembre de 2010.

Horari: de 9.00 a 19.00 hores amb descans per a dinar de 14.00 a 16.00 hores.

Professorat: Personal de la empresa Xtremobyte.

Termini d’inscripció: del 8 al 21 de Setembre de 2010.

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans