Procediment per a sol·licitar la validació de certificats de llengües al Servei de Llengües i Terminologia (SLT)
- Si el certificat és electrònic s’ha de tramitar la sol·licitud mitjançant el Registre Electrònic (sol·licitud genèrica) dirigida al Servei de Llengües i Terminologia. En el camp «Expose» s’ha d’indicar: ‘Validació de certificat de llengües’.
-
- Documents que cal adjuntar:
- Certificat electrònic que es desitja validar.
- Si el certificat està en suport paper s’ha de presentar presencialment al Registre General de la Universitat Jaume I (Infocampus).
- En la sol·licitud s’ha d’indicar:
- Destinació: Servei de Llengües i Terminologia.
- Assumpte: ‘Validació de certificat de llengües’.
- Documents que cal adjuntar:
- Certificat en suport paper que es desitja validar.
- El Registre General és la unitat autoritzada per a confrontar el certificat.
- Farà una còpia digital autèntica i la trametrà a l’SLT.
- Finalització del procediment de validació del certificat
- L’SLT comprovarà que el certificat es pot validar d’acord amb les taules d’equivalències de llengües de l’UJI.
- Si el certificat és susceptible de validació, l’SLT l’incorporarà a l’expedient personal de la persona sol·licitant.
- La persona sol·licitant rebrà un missatge en què se li informarà de la validació.
- Si el certificat no és susceptible de validació, l’SLT contestarà en aquest sentit a la persona sol·licitant.