Curs virtual d’anglès B1.2 Intermediate

12/12/2024 | SLT
Compartir

Compartir

Linkedin
BlueSky
Facebook
Mastodon
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Objectius
Adquirir les competències característiques d’un usuari independent de la llengua utilitzant l’idioma amb certa seguretat i flexibilitat, receptiva i productivament, de forma oral i escrita i comunicar-se de manera efectiva en situacions quotidianes. Escriure textos senzills i cohesionats sobre temes generals i quotidians, o d’altres menys rutinaris d’interès personal. Comprendre el sentit general, la informació essencial, les idees principals i els detalls més rellevants que es troben en textos escrits en llengua estàndard i sobre temes generals.

Amb el certificat d’aprofitament d’aquest curs, s’aconsegueix l’acreditació interna del nivell B1.
La prova avaluativa final es fa de manera presencial. Per a poder presentar-se a la prova final, l’estudiantat haurà d’haver lliurat totes les tasques del curs. 

Destinataris
Persones amb coneixements de nivell B1.1 Lower-Intermediate o equivalent, d’acord amb la taula d’equivalències de la Universitat Jaume I.
Prova per a qui no dispose d’un certificat acreditatiu d’aquest nivell: 14 d’octubre de 2024. Es realitzarà de manera virtual (via Google Meet). S'oferiran dos torns d'examen: un de 13 h a 15 h i l'altre de 17 h a 19 h.  

Metodologia
En els cursos virtuals, l’estudiantat realitza un aprenentatge guiat pel professorat, que posa a la seua disposició tots els materials necessaris (explicacions en PDF i en vídeo, activitats i solucionaris, tasques amb retroacció i avaluació del professorat) i pauta setmanalment el treball que cal realitzar. A més, hi haurà unes sessions síncrones i monitoritzades  a les quals l’estudiantat haurà de connectar-se de manera obligatòria.

Horari
Les sessions síncrones tindran lloc dimarts i dijous de 18 h a 20 h.

A més, l'estudiantat tindrà 6 hores de tutories síncrones al llarg del curs. 

Durada
100 hores.

Calendari
Del 17 d'octubre al 17 d’abril de 2025.

Període de matriculació
De l’1 de setembre al 10 d’octubre de 2024.
http://inscripcio.uji.es

Confirmació de la realització del curs
15 d’octubre de 2024.

 Preu
193 euros (comunitat universitària).
235 euros (AlumniSAUJI Premium).
326 euros (persones externes).

Aquest curs tindrà reconeguts 2 crèdits ECTS.

Coordinació
Irma Mulet Vilar (Assessoria d’Anglès de l'SLT).

Informació proporcionada per: Servei de Llengües i Terminologia