XIII Curs d’introducció a la didàctica de la llengua com a idioma estranger

13/06/2022 | SLT

Gmail

El Servei de Llengües i Terminologia comunica a la comunitat universitària la realització del XIII Curs d’introducció a la didàctica de la llengua com a idioma estranger.

Organitzat per l’Institut Ramon Llull, l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, la Xarxa Vives i les universitats de la Xarxa Vives.

L’objectiu del curs és contribuir a la formació de futurs professors i professores per a l’exercici de la docència de la llengua en universitats de l’exterior i el tractament de la variació lingüística, la cultura i la literatura a l’aula.

Dirigit a:  graduats i graduades i llicenciats i llicenciades en Filologia, preferentment en Filologia Catalana, Traducció i Humanitats i a estudiantat del darrer any de grau d’aquestes titulacions que no tinguen o compten amb poca experiència docent en el camp de l'ensenyament de la llengua com a idioma estranger.

Lloc: Morella i Vinaròs

Dates: 21-23 d’octubre de 2022

Període d’inscripció: del 10 de juny al 12 de setembre de 2022.

Matrícula: 170 €

La inscripció inclou la participació en el curs, el material didàctic, l’allotjament en règim de mitja pensió i el transport en autocar Vinaròs/Morella i Morella/Vinaròs.

Ajuts: les persones interessades poden sol·licitar un ajut a la mobilitat DRAC-Hivern de la Xarxa Vives d’Universitats. Més informació: www.vives.org/drac.

Universitats col·laboradores: Postgrau en Ensenyament de Català per a persones adultes de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya, Universitat de Barcelona, Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat d’Educació i Departament de Filologia Catalana de la Universitat d’Alacant.

Informació proporcionada per: Servei de Llengües i Terminologia