Curs 2019/2020. Periode extraordinari en el mes de febrer de 2020 Màster Universitari. Preinscripció. Procediment.

21/11/2019 | SGDE

Considerant que la preinscripció a màsters universitaris s’ha de realitzar mitjançant un formulari electrònic, el primer pas del procés consisteix a disposar d’un nom d’usuari i contrasenya vàlids.

Obtenció de nom d’usuari i contrasenya. Pel que fa a la disposició d’aquestes credencials hi ha tres possibles situacions:

• No tinc nom d’usuari ni contrasenya: podeu obtenir un nom d’usuari i contrasenya vàlids amb les vostres dades (NIF, nom i cognoms, adreça de correu electrònic, número de telèfon mòbil) en aquest enllaç.         Més informació i ajuda
  • No recorde el nom d’usuari i/o la contrasenya: recupereu el nom d’usuari i la contrasenya en aquest enllaç.
    En el termini de 24 hores com a màxim des de la sol·licitud, o el dia laborable següent si és dia festiu, rebreu un SMS amb instruccions per a recuperar el nom d’usuari i la contrasenya.
Informació proporcionada per: Servei de Gestió de la Docència i Estudiants