Curs 2019/2020. Periode extraordinari en el mes de febrer de 2020 Màster Universitari. Preinscripció. Documentació. Curs 2019/2020.

21/11/2019 | SGDE

Durant el procés de preinscripció la documentació que s’ha de presentar en format digital i adjuntar mitjançant el formulari de preinscripció és la següent, segons l’accés pel qual s’opte:

• Via 1. Amb titulació expedida per la Universitat Jaume I. Per aquesta via és possible accedir SENSE la titulació finalitzada.

Documentació requerida:

• Via 2. Amb titulació universitària oficial expedida per la resta d’universitats espanyoles. Per aquesta via és possible accedir SENSE la titulació finalitzada.

Documentació requerida:

• Via 3. Accés a aquells màsters amb la possibilitat d’obtenció de Doble títol / Erasmus + / Erasmus Mundus.

Documentació requerida:

• Via 4. Amb titulació universitària oficial pertanyent a un país de l’Espai europeu d’educació superior (EEES).

______________________________________________________________

1 La documentació ha d’estar traduïda a una de les llengües oficials de l’UJI. Consulteu l’apartat Traducció de documentació.

• Via 5. Titulació universitària oficial obtinguda en un país de fora de l’Espai europeu d’educació superior (EEES).

Documentació requerida:

• NIE, passaport, altres.
  • Títol i certificat acadèmic oficial amb nota mitjana. 1, 2
  • Declaració d’equivalència de nota mitjana MECD. (punxeu ací)
  • Carta de la universitat on ha obtingut el títol que li permet accedir al màster, en què s'acredite que, al seu país, aquesta titulació faculta per continuar estudis de Postgrau (Màster o Doctorat). Model 1
  • Credencial d’homologació (només per accedir al màster d'Advocacia).
  • Currículum Vitae normalitzat.

______________________________________________________________

2 La documentació ha d’estar legalitzada. Consulteu l’apartat Vies de legalització.

Els diferents títols de màster poden establir requisits particulars que comporten la necessitat d’aportar documentació específica. Consulteu prèviament l’apartat corresponent a cada màster en Màsters universitaris - Criteris d’admissió.

La documentació es pujarà al servidor de la Universitat Jaume I a través de la mateixa aplicació de preinscripció. El format recomanat és PDF encara que s’admeten altres formats (imatge i documents de text). Cal tenir en compte que cada un dels documents (títol, currículum, etc.) s’ha de pujar en un arxiu diferent, independentment de les pàgines de les quals consta, ja que així ho exigeix el formulari web.

L’avaluació de les sol·licituds correspon a la comissió de titulació del màster. Qualsevol consulta o reclamació sobre les admissions o llistes d’espera s’ha de dirigir per registre electrònic a l’esmentada comissió.

Informació proporcionada per: Servei de Gestió de la Docència i Estudiants