Resultats Curs 2023/24

05/06/2023 | SGDE

Dates de publicació

El dia 14 de juliol a partir de les 13:00 hores es publicaran els resultats en la pàgina web de la UJI.

En cas de ser admesos en una titulació UJI, a més de saber la titulació en què ha sigut admès, rebrà informació del dia i l'hora en què ha de formalitzar la matrícula (entre els dies 17 i 19 de juliol fins a les 14:00 hores).

Reclamació de resultats

Des del dia 17 fins les 14:00 hores del dia 19 de juliol es podran realitzar reclamacions sobre els resultats de preinscripció.

No s’estimaran reclamacions sobre sol·licituds que hagen sigut correctament tramitades.

La sol·licitud de reclamació s’ha de realitzar també mitjançant l'assistent telemàtic.

Una vegada publicats els resultats de les reclamacions, heu de dirigir-vos a la universitat en què us han admès per a formalitzar la matrícula.

Les persones que estan en llista d’espera han de consultar les notes de tall de les diferents adjudicacions, comprovar si obtindrien plaça amb la seua nota d’accés i posar-se en contacte amb la universitat que corresponga, ja que el resultat de la reclamació no es reflectirà en les llistes dels resultats de preinscripció.

Informació proporcionada per: Servei de Gestió de la Docència i Estudiants