Criteris matrícula de nou ingrés Curs 2023/2024

17/04/2023 | SGDE

• L’estudiantat de nou ingrés que en el termini de matricula no sol·licite reconeixement de crèdits s’ha de matricular obligatòriament de 60 crèdits o per al programa de doble titulació 72 crèdits (curs complet). Al llarg del curs acadèmic no pot fer cap modificació de matricula.
  • L’estudiantat de nou ingrés que ha sol·licitat reconeixements inclosos en les taules automàtiques de reconeixements, si vol, podrà ampliar la matrícula fins a un màxim de 72 crèdits o per al programa de doble titulació 84 crèdits per a cursar en el mateix moment de la matrícula. Els reconeixements automàtics computen a efectes de crèdits mínims de matrícula i no computen a efectes de crèdits màxims de matrícula.
  • L’estudiantat de nou ingrés que ha sol·licitat reconeixements que ha de resoldre la Comissió de Reconeixements, si vol, podrà ampliar la matrícula fins a un màxim de 72 crèdits o per al programa de doble titulació 84 crèdits en els terminis establerts a l’efecte. Els reconeixements no automàtics pendents de resoldre per la comissió de reconeixements computen a efectes de crèdits mínims i màxims de matrícula.
  • La primera vegada que es realitza la matrícula l’estudiantat té la consideració d’estudiant a temps complet (60 crèdits o per al programa de doble titulació 72 crèdits). Després ha de demanar i justificar el temps parcial. Una vegada resolta aquesta sol·licitud s’ha d’ajustar la matrícula al número màxim i mínim de crèdits de temps parcial.
  • L’estudiantat no pot modificar en l’aplicació de matrícula un circuit/grup assignat pel vicedegà/vicedirector de la titulació.
  • Per a imprimir la còpia de la matrícula i l’horari, es imprescindible haver confirmat la matrícula.

Informació proporcionada per: Servei de Gestió de la Docència i Estudiants