UJI
  • UJI
  • Programa treball saludable
  • 1. Exercicis de coll i trapezi

    08/01/2020

    El coll i els trapezis són una de les parts que més sofreixen en el dia a dia en el nostre treball. Aquest vídeo intenta, per mitjà d’exercicis d'estiraments i de control postural, millorar les tensions que l’ordinador i les males postures ens poden provocar. #UJISaludable #SomUJI 

  • 2. Escàpules i mans

    08/01/2020

    La zona de les escàpules sol ser una de les que més tensió acumula per la contracció dels muscles cap endavant. A més, com que passem hores i hores amb teclats d'ordinador, tauletes o mòbils, les mans s'engarroten al llarg del dia. Aquesta sessió ens pot ajudar a alleugerir eixes tensions. #UJISaludable #SomUJI

  • 3. Avantbraç i tríceps

    08/01/2020

    L’ús prolongat de l’ordinador o certes tasques repetitives amb les mans poden acurtar els avantbraços i provocar dolor, tendinitis, etc. Per això, és fonamental estirar-los. A més, estirar els tríceps ens pot ajudar a evitar dolors a la part superior de l’esquena. #UJISaludable #SomUJI

  • 4. Exercicis de la zona dorsolumbar

    08/01/2020

    Els problemes d'esquena són un mal comú que afecta el 85% de la població en algun moment de la seua vida. Amb la pràctica d'estiraments i una bona postura corporal es poden alleujar notablement aquests problemes. #UJISaludable #SomUJI

  • 5. Exercicis de pectorals i bíceps

    22/01/2020

    En el dia a dia podem trobar-nos amb problemes cervicals, dolor de muscles o tendinitis, conseqüència de postures incorrectes a la feina. Aquests problemes poden ser derivats d’un escurçament dels músculs pectorals i dels bíceps. Per tant, estirar-los és fonamental per a millorar la nostra salut. #UJISaludable #SomUJI

  • 6. Exercicis de malucs i glutis

    22/01/2020

    Els malucs suporten gran part del nostre pes corporal (cap, columna i extremitats superiors), per la qual cosa una correcta mobilitat evitarà dolors en aquestes regions del nostre cos. D’altra banda, una correcta tonificació i estirament dels glutis ens poden ajudar a millorar problemes d’esquena derivats de l’atonia d’aquest grup muscular. #UJISaludable #SomUJI

  • 7. Exercicis de psoes ilíac, cames i quàdriceps

    22/01/2020

    L'estirament de les extremitats inferiors és de vital importància per a la nostra salut. Un escurçament dels músculs de les cames pot derivar en problemes d'esquena, malucs, etc., i fer que la nostra salut i benestar es vegen molt perjudicats. #UJISaludable #SomUJI