UJI

Última modificació: 17/11/2016 | Font: SE
  • Tercera jornada CADU

Els equips de l'UJI apleguen en diferents condicions a la meitat del Campionat autonòmic d'Esport Universitàri (CADU) contra la Universitat Miguel Hernandez d'Elx.

• Renovacions de les activitats per al segon semestre del curs 2019-2020

A partir del dia 12 de desembre de 2019 i fins al 8 de gener de 2020 començaran les renovacions per a les activitats amb professorat d’aquelles persones inscrites al primer semestre i únicament per a les activitats i grups en les que havien estat inscrites al primer semestre.

• Segona jornada CADU Concentració a Castelló

Els nostres equips de Rugbi van disputar el passat dimecres 4 de desembre la segona jornada CADU baix una intensa pluja a Castelló.

• Premi Associació de la Premsa Esportiva

L'estudiant del Grau en Medicina de la Universitat Jaume I de Castelló i integrant de l'equip d'handbol CADU Alondra Bivolaru ha sigut la jove elegida com a Millor Esportista Universitària 2019 per l'Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, des que en 2003 s’incorporara aquesta categoria als guardons que lliura cada any.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports