Black and White guanya el concurs del Centenari del Villarreal C.F.

12/05/2022 | SE

Gmail

El grup Black and White de tercer curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de l'UJI ha guanyat el concurs del Centenari del Villarreal C.F. organitzat per la Càtedra Endavant Villarreal de l'Esport de la Universitat Jaume I i el Departament de Ciències de la Comunicació. L'equip guanyador realitzarà les seues pràctiques curriculars en el club groguet el pròxim curs acadèmic 2022-2023.

En la final, celebrada en la tribuna de l'Estadi de la Ceràmica, han participat sis grups: La Psique Azul, Unnamed, Antera, Crown, Black and White i Gaman. A més de l'equip guanyador, el jurat, format per professionals del Villarreal C.F. i professorat del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de l'UJI, han sigut finalistes els grups La Psique Azul i Crown, que han rebut un esment especial.

El concurs es va iniciar el mes de novembre, amb la presentació de les bases per a participar en l'elaboració d'un pla de comunicació sobre el centenari del club dirigit a l'alumnat dels graus de Publicitat i Relacions Públiques, Periodisme i Comunicació Audiovisual. Es van presentar més d'una trentena de propostes de les quals van ser seleccionades vuit: Black and White, Cortinas verdes, Diorama, El pentágono, Kamaleon, Karma, Onix i Wow.

Tant la responsable de Protocol i Relacions Externes del Villarreal C.F., Paloma Masí, com el professor de l'Àrea de Comunicació Audiovisual Guillermo Sanahuja han destacat la qualitat dels treballs presentats al concurs i l'alta participació en la convocatòria.

Fotografies: Villarreal CF

Informació proporcionada per: Servei d'Esports