El Servei d'Esports publica els cursos de formació esportiva del segon semestre

17/01/2022 | SE

Gmail

Les inscripcions per als cursos de formació esportiva que durà a terme el Servei d'Esports en el segon semestre del curs 21/22, per mitjà dels quals es poden obtindre crèdits ECTS, ja estan obertes.

El Servei d'Esports aposta en aquest segon semestre per una formació heterogènia que contemplen cursos i tallers a la mar, la muntanya o d'habilitació professional en el món del fitness. A més a més aquest curs també s'ha treballat en el disseny dels cursos que durà a terme la recentment creada Escola de Formació Esportiva (ESFE) que coordina l'oficina d'estudis (OdE) UJI i que en breu ja seran públics.

Pel que fa a la formació que planteja el Servei d'Esports al mes de febrer es troben un taller i dos cursos. El primer, el taller d'iniciació a les curses de muntanya oferirà les tècniques bàsiques perquè qualsevol persona en una brúixola i un mapa puga orientar-se i fer carreres pel medi natural. Els dos cursos d'aquest mes de febrer són el ja tradicionals cursos d'entrenador personal i instructor de Ioga que donen habilitació professional per a treballar al sector del fitness.

Als mesos de març i abril la formació derivarà cap al sector nàutic i modalitats de la mar, el Taller d'iniciació al surf i al paddlesurf permetrà als inscrits una presa de contacte en un dels esports de moda a les platges a l'estiu, continuarem amb dos cursos de llicència de navegació, curs que permetrà obtindre la titulació oficial per a portar bé motos d'aigua i inclús embarcacions de sis metres d'eslora. Per finalitzar amb l'àmbit de la mar en abril s'impartirà el curs de rem en llaüt valencià modalitat de rem banc fix en l'embarcació tradicional de la Comunitat Valenciana.

Per últim i amb l'arribada del bon temps entre maig i juliol es continuarà amb la formació a través del curs de monitor de menjador escolar, un taller multiaventura que combinarà el caiac, el tir amb arc i la tirolina i per últim es tornarà a la mar però en la seua vessant submarina amb el bateig de busseig i el curs de busseig PADI open water.

Anar als cursos

Informació proporcionada per: Servei d'Esports