Torna el programa «Treball saludable» per a la millora de la salut i la postura corporal de la comunitat universitària UJI Les sessions, de caràcter gratuït, es desenvoluparan de manera presencial als diferents centres del campus i consistiran en exercicis d’estirament i tonificació

10/09/2021 | SE

Gmail

La Universitat Jaume I inicia de nou de manera presencial el 20 de setembre el programa «Treball saludable», una iniciativa que pretén millorar la salut de la comunitat universitària i del públic en general a través d'activitats de gimnàstica suau.

El programa, que es va fer de manera virtual durant la pandèmia, consisteix en sessions d’estiraments i tonificació per a la millora de la postura corporal al treball, l'aula i la vida diària de l'estudiantat, PAS i PDI, i es duran a terme en dos horaris de dilluns a dijous. El primer horari, de 8 a 8.30 hores, tindrà lloc als vestíbuls dels diferents centres, i el segon horari, d'11 a 11.30 hores, es realitzarà en els espais habilitats del nivell 0 de la Biblioteca, l’edifici de Rectorat, l’edifici d'investigació 2 i l'Escola de Doctorat i Consell Social.

Aquesta activitat física es realitzarà de setembre a juny i les persones interessades poden acudir a qualsevol dels espais i horaris. Com sempre, es respectaran les normatives sanitàries en vigor i no caldrà inscripció prèvia ni roba especial o dutxar-se en finalitzar l'activitat, ja que està pensada per a poder fer-ho amb roba de carrer i sense suar.

La iniciativa està impulsada pel Vicerectorat de Campus i Vida Saludable, el Servei d’Esports i el programa UJI Hàbitat Saludable.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports